قوانین و مقررات
– مشتریان در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود را دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است .
- دوستان عزیزی که درپیج اینستاگرام ما سبدخرید دارند یا مایل به داشتن سبدخرید هستند و میخواهند پرداخت چند مرحله ای داشته باشند ،فقط در پیج اینستاگرام ثبت سفارش کنند.
-ما پرداخت چندمرحله ای و ثبت سفارش با بیانه داریم تا شما بابت تموم شدن محصولات نگرانی نداشته باشید ♥️
همچنین سبدخرید داریم برای کسانی که میخواهند درآینده محصولی خریداری کنند و یکجا ارسالی داشته باشند
ثبت سفارش اینها فقط از طریق پیج اینستاگرام ما هست
و هر ثبت سفارشی که از سایت انجام میشود ،همان هفته بدون امکان ویرایشی در سفارش ارسال میشود.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای در زمان فروش ویژه یا جشنواره که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
بدیهی است که کولی شاپ هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است یا پروسه سفارش تکمیل نشده و تکمیل وجه نشده ، ندارد
روشهای پرداخت
– مشتریانی که مایل به پرداخت اقساطی یا کارت به کارت هستند لطفا به پیج اینستاگرام پیام دهند.
روشهای ارسال سفارش
– در سایر استان ها، سفارش ها از سه طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال می گردند .
-مشتریانی که فومن هستند برای تحویل حضوری ،شماره تماس در قسمت توضیحات بگذارید یا به پیج اینستاگرام پیام دهید، با شما ارتباط برقرار خواهیم کرد.
-در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.